čtvrtek 21. července 2016

Reklamace :-)

Se souhlasem autora si dovolíme publikovat jeden mail...

Dobrý den,


obracím se na vás se svou peripetií, která se mi přihodila o právě proběhnuvším víkendu na závodech v orientačním běhu v lesích nedaleko Žihle.
Před téměř třemi lety jsem si zakoupil obuv od vaší značky Inov-8. Konkrétně to byl model O-roc 280. S botami jsem byl spokojen, jen se mi tu a tam stalo, že vypadl nějaký ten hřeb. Uvedu na pravou míru to, že se nejednalo o žádný zlatý hřeb večera. Jak plynul čas, tak jsem se také sžíval s touto obuví. Dalo by se říci, že mi přirostly jak k noze, tak i k srdci. Naběhal jsem v nich stovky kilometrů všelijakými terény, ve všelijakém počasí. Boty byly se mnou v dobrých, ale i ve zlých časech. Zažily sladká vítězství, ale zrovna tak hořké porážky. Ano, sem tam udělaly nějakou tu botu, ale kdo z nás je nedělá.

Už už jsem je málem oplakal, když se mi na botách udělal žralok a krom toho, že jsem plandal za soupeři, plandalo i moje obutí. Vykřesal jsem jiskřičku naděje lepidlem, které vše spravilo, a boty byly jako nové. Myslil jsem si, že pokud se mnou boty nijak nevyběhnou, tak v nich naběhám ještě spousty kilometrů. Jenže zmýlená neplatí. Poslední víkend se jim stal bohužel osudným.

Pojďme k meritu věci. V sobotu probíhal béčkový žebříček v orientačním běhu v okolí Žihle. Byl jsem přihlášen do kategorie H21A. Na start i část závodu jsem absolvoval právě v těchto botách. Závod se zrovna lámal do své druhé poloviny, když v tom se to stalo. Co čert nechtěl, měl jsem na svém postupu potůček a to i s přilehlou bažinkou. Okolí této bažinky a potůčku byla plně v režii vysokých kopřiv a jiné vysoké trávy, jejichž názvy jmenovat nesvedu. Přičemž kombinace těchto faktorů stalo se mně a mým botám osudnou. Zapadl jsem do bažiny zhruba po kolena a při snaze vyprostit se z této svízelné situaci mi boty zvostaly v té hloubce. Sotva jsem vylezl, hladina se zavřela a boty byly ty tam a mně zbyly jen oči pro pláč. Jen pro upřesnění, k ledabylému zašněrování tkaniček nedošlo. Několikrát jsem to před startem kontroloval. Celou situaci zachytila GPS jednotka na mé ruce a tak se nyní můžeme podívat na obrázek, který popíše inkriminovaný incident nejlépe.


Na svých webových stránkách (zde je odkaz) uvádíte, že řada Oroc je určena pro absolutní offroad, led, sníh, ale hlavně do hlubokého bláta. Což se onoho osudného dne bohužel nepotvrdilo. A právě hluboké bláto způsobilo to, že moje boty budou navždy zapomenuty v propadlišti dějin.

Na základě všech již zmíněných faktů jsem se rozhodl, že tyto boty budu reklamovat, neboť dle mého názoru bohužel nebyla dodržena specifikace těchto bot. Zkrátka mě boty v blátě doslova nepodržely. 
Vím, že nám v celé této zapeklité kauze chybí předmět doličný. Bohužel ale nejsem svépomocí schopen tyto boty v bahně vypátrat, věřím ale, že pokud bychom dali do kupy pátrací tým, naše práce by slavila úspěch.

Ještě přikládám fotku z cíle, kam jsem se po 201 minut dlouhém snažení dostal.

PS: určitě si všimnete, že mám roztrhlou ponožku. S výrobci těchto ponožek se taktéž chci vypořádat neb tento typ ponožek zdá se mi taktéž nevhodný. Jednu ponožku jsem totiž ztratil a jak dopadla druhá vidíte sami. 

Žádné komentáře:

Okomentovat