úterý 6. května 2014

Kamzík-Baba-Kamzík v podání Tomáše Kačmarčíka

Cross country Kamzík-Baba-Kamzík ma parametre trate 53km a takmer 1700m výškových. Trať bola po daždi rozmočená a miestami riadne bahnitá. Bežalo sa od štartu pomerne svižne na obrátke po 26km som bol na 7.mieste a o 4min.rýchlejšie ako víťaz pred rokom. No a na vedúceho borca som mal stratu asi 4min. V druhej polovici som držal stále slušné tempo a obehol som dvoch pretekárov. Na občerstvovačke 5km pred cieľom som mal na dosah 4.miesto delilo ma cca 20 sekúnd. Posledné stúpania som sa pokúsil zatiahnuť, ale už mi tie kopčeky tak nechutili a začal som trocha krčovať tak som zvolnil a už len tak volnejšie došiel do cieľa. Skončil som na peknom 5.mieste celkovo a aj v kategorii. Z výsledkom som spokojný preto, že som to bežal o takmer 20min rýchlejšie, ako pred rokom. Pred rokom by som bol s tým časom na druhom mieste celkovo, ale teraz boli chalani skvelí gratulujem. Víťaz zaostal len asi o minútu za rekordom trate. Pred štartom som trocha váhal čo si obujem. Minulý rok som to bežal v Trailroc 255, ale nakoniec padla voľba na Roclite 243 a neľutujem. Vzhľadom na podmienky aké boli na trati to bola najlepšia voľba. Bota je ľahká pohodlná podrážka skvele drží na mokrom a blativom podklade fakt som si to užil.
 
Fotogalerie:
 

Žádné komentáře:

Okomentovat