středa 21. března 2012

Katka Beroušková, koloběh

Jsou to asi 2 roky zpátky, kdy jsem poprvé přičichla k závodnímu koloběhu, jak se koloběžkování nazývá a od té doby mu propadla. Tenhle neuvěřitelně krásný, netuctový pohyb si mě získal vším. Svojí náročností, ladností, plynulostí... a také tím, že se skvěle doplňuje s dalšími sporty, které mám ráda = běh, orientační běh, lyžování,...
Od začátku jsem ovšem měla jeden problém, a to jakou botu na koloběžku zvolit. Na policích v botníku jsem vybírala z množství nejrůznějších silničních speciálek, treter, krosovek, těžších tréninkových bot, které jsem běžně používala pro svoje běhání. Žádná z těchto bot však nebyla to pravé ořechové. Jedna byla až dost těžká, druhá měla přílišné tlumení, v další zas při odrážení bolely prsty,... A tak jsem boty porůznu střídala a experimentovala. Mezi botami, které jsem měla k dispozici se nacházel starší model bot I-nov8 X-Talon, zakoupený kdysi na Mistrovství světa v běhu do vrchu a už lehce oběhaný. Tahle bota mi mimo jiné skvěle vyhovovala tím jak byla široká a tuhá. Co už bylo horší, byly špuntíky na podrážce, které skvěle držely v terénu pro silnici to však nebyly nic moc. Tahle bota se mi na koloběžku natolik zalíbila, že silniční Inov8 F-Lite 195 na sebe nenechaly dlouho čekat. A byla to perfektní trefa. V těchhle botách jsem získala 3 bronzové medaile na Mistrovství Evropy v Holandsku v srpnu 2011. Bota držela i na mokru, což jsem v každém deštivém závodě nesčetněkrát ocenila.  Už se těším až teď na začátku jara obuju boty a vyrazím si "kopnout".

Žádné komentáře:

Okomentovat