pondělí 23. dubna 2012

Tomáš Čelko - světový pohár v běhu do schodů

Po New Yorku a Londyne prisiel na radu Basel vo Svajciarsku. Cez vikend 21.4 najvyssia budova mesta hotel RamadaPlaza s 31 poschodiami 542schodmi a 105 vyskovymi metrami hostila  necelych 600 štatrujucich.
Medzi nimi aj slovak Tomas Celko. Prisiel obhajovat minulorocne prve miesto a tratovy rekord ktory bol 2:37s. Nakoniec vsak reprezentant SR obsadil celkové tretie miesto v case 2:43s a zapisal si tak hodnotne body do doleziteho hodnotenia svetoveho poharu. Finale sa uskutocni v juznej amerike, miestenku maju istu prvy traja, do hodnotenia sa zapocitavaju 4 najlepsie vysledky. Čelko je zatial na priebeznom 5 mieste. S dvomi tretími miestami z Londynu a Baselu. Serial svetoveho poharu vo verticalrunningu pokračuje v Berline 27.5.


Prikladam este podciarovu informaciu. Priznam sa mal som trochu vyssie ciele ako tretie miesto a uprimne som sklamany ale nic sa neda robit. Vsetko vyzeralo perfektne stredocne testy dokonca na novy tratovy rekord ale cesta 1000km nas uplne zabila. Bol som  tam uz treti raz ale tento krat to na mna nejako zle vplyvalo. Vystupili sme z auta uplne zlamani a  unaveni aj ked sme spali nejakych 300 km od Baselu. Skoda vobec sa mi nebezalo ako som zvyknuty od 10 poschodia to bolo velke trapenie takze nakoniec som bol rad ze som udrzal aspon tretie miesto.... Strasne som do zaveru vytuhol, cely beh bol nerytmicky, silovy bez vybuchu, urcite budem mat snahu vsetky tazke treningy pretavit so paradnejsieho vysledku a casu. Najblizzsie bezim vo Warszawe ktora nie je priamo v seriale ale je vyelmi vysoko hodnotena. Pred rokom som tam bol 2 tento rok to bude trosku tazsie, ale placka by mohla vyjst. 150 vyskovych metro v bude narocnych. Bezi sa to cele 2krat  v priebehu par hodin. Druhy krat je finale hromadny start pre prvych 12 bezcov z najrychlejsimi casmi z rozbehu... 19.5. 

Žádné komentáře:

Okomentovat