čtvrtek 2. června 2016

Běh do Choča - David Novák

Testovat tyto boty jsem se rozhodl na slovenském závodě Běh do Choča hned po tom, co jsem uviděl ty bouřkové mraky při příjezdu do Vyšného Kubína, odkud se později startovalo. Celou noc šílený slejvák a bouřka. Vstávám oblékám se a vklouznu do bot. Už na první dojem jsou pohodlné.

Venku je opravdu krásné bahno a už začínám být natěšený na to co botky předvedou. Trať je opravdu rozmanitá obsahuje na svých 6,5 km a skoro 1200 výškových metrech bláto, kořeny, kamení i skálu. Dokonce i rovinu a prudký kopec. Ideální prostředí na zjištění co se v botách ukrývá. Teď je na řadě registrace a rozbíhání se na závod. Překvapivě boty přeběhly i asfalt.





A už je to tady startovní čára a koukám dolů na své krásné nové botky s pěknou barevnou kombinací. Tři dva jedna Start. Začátek tratě po polní rozblácené cestě mírně do kopce až k Choči. Okamžitě cítím jak podrážka zabírá a nepohne se ani o kousíček. Asi po dvou kilometrech začal opravdový kopec. Krásně se to zlomilo do stěny z bahna a kořenů. A perfektně vymyšlená podrážka opět nezklamala a krásně drží, navíc se vůbec nezanáší a také musím ocenit lehkost bot. Přišla kamenitá pasáž kde se bota tvářila občas trochu nejistě ale přesto to zvládla. Postupně jsem se probojovával startovním polem až jsem najednou předbíhal celkově čtvrtého a obsadil jeho pozici. Proběhl jsem pasáže na skále pak technické místo mezi kořeny a cíl. Super pocit a nádherný závod. O chvilku později už jsem si vychutnával v seběhu jistotu na kluzkém terénu a vložil jsem do bot všechnu důvěru, kterou si zaslouží. Jediné co mi trochu dělalo problém byla lehce odřená pata ale věřím že se boty za chvilku vymačkají a bude to v pohodě. Za mne bezvadná zkušenost s těmito botami!
   


Žádné komentáře:

Okomentovat