úterý 30. července 2013

Radek Brunner na maratonu Emila Zátopka v Plzni


V tom vedru to byla fakt cesta skrz rozpálené peklo. Už při příjezdu k Plzni mi teploměr v autě ukazoval 39 stupňů a ve Štruncových sadech to bylo snad ještě horší. Při rozklusávání jsem měl pocit že jsem zabloudil do sauny. Maraton byl naměřený na 1,5 kilometru dlouhém okruhu, což bylo v tomhle počasí úžasné, protože po 5-6 minutách byla stále k dispozici občerstvovačka a stále tekoucí proběhová sprcha. Ta sprcha se stala oblíbeným místem pro pomalejší běžce, ktří se v ní zastavovali a jedli zásoby z občerstvení.  Průběh závodu byl jednoduchý. Po startu, kterého se ujal bývalý výborný běžec Vlastík Zwieffelhofer se vytvořilo i konečné pořadí. První Serbessa, který je holt z Afriky a tak mu asi běhání v tropech nevadí, já za ním a za mnou Michal Kovář. Udržoval jsem asi 10 sekundový odstup od prvního a to do cca 13 kilometrů. Tam se mi zdálo že zrychlil ale první pohled na hodinky ukázal, že já jsem naopak zpomalil. Prostě to vedro dělalo svý. Postupně  tempo uvadalo a podle toho dopadl i konečný výsledek, 2:46:24 hod. Toho počasí je škoda, plzeňská trať je ideální na osobáček. Zkusíme to příště. 


Závod jsem odběhl v INOV-8 F-LITE 240, stejně jako i všechny ostatní letošní maratony. Ta bota má od podzimu natočeno okolo 1500km a je neskutečná. Kromě dírek na palcích vypadá jako nová, podrážka perfektně sedí a v zatáčce z ní máš pocit že řeže do asfaltu. Já osobně lepší botku na noze neměl.  Kdyby se tuhle podrážku podařilo naroubovat na ROAD X-255, byl by to majstrštyk. Přeci jen na ultra 100km si s F-LITE netroufnu ale právě ta 255 je na ní jak dělaná. 

Žádné komentáře:

Okomentovat