pátek 4. května 2012

Honza Čelůstka na Mistrovství Evropy


První letošní ostrý start mám za sebou. Cílem byla první desítka, což se mi o 3 místa nepovedlo. S 13. místem tak vládne poloviční spokojenost. Přísun bodů do OH kvalifikace byl dostatečný:)a samotný závod se odehrál za tropických teplot přes 30st a silného větru. Plavání jsem v moři bez neoprenu zvládl bezchybně a zařadil se tak do první cca 15 členné skupiny. Již zmiňovaný silný vítr a taky taktizování však znamenaly, že nás sjel druhý a na konci i třetí balík. Po výživném kole, kdy se v každém okruhu jel cca 800m kopec, tak vybíhalo na běh 35 lidí pohromadě. Na běhu se asi nejvíc projevilo, že to byl první letošní start. Nepodařilo se mi úplně chytnout rytmus a tak jsem top10 o kousek „nedal“. Na druhou stranu, posun v běhu byl opět zřetelný a doufám, že již další víkend se to projeví naplno při startu ve francouzské Gran Prix v Les Sables.

 Letošní novinku Inov-8 F-lite 195 jsem krátce otestoval na soustředění v Turecku a pak ji nasadil hned na ostrý start při ME v Izraeli. Hodnotit jí budu opět z pohledu triatlonisty závodícího na 10km bez ponožek a s gumičkami místo tkaniček:) Bota má spíše užší kopyto a tak nemusí být gumičky příliš utažené, přesto skvěle drží na noze. Navíc to urychluje práci v depu při přezouvání. Řekl bych, že kopyto je velmi podobné závodkám od Adidasu. Vnitřek je stejně jakou u loňských 155tek velmi komfortní. Za dva závody ani jeden otlak. Jako největší pozitivum vidím podrážku. U 155tek byl problém na vlhku (stačilo mokro kolem občerstvovaček), případně hrubším povrchu. Nová bota opravdu neklouže a myslím, že ani nějaká ta šotolina nebude problém. Pocitově se mi zdá bota při dopadu „měkkčí“, což pro někoho může být nevýhoda pro jiného opak. Vím, že design Vás nezrychlí, ale ten letošní se opravdu povedl a tak, pokud by se podařilo ještě trochu stáhnout hmotnost, byla by modro-červená kombinace F-Lite195 dokonalá.

Žádné komentáře:

Okomentovat